Az együttműködést néhány nappal a futam előtt jelentették be egy instagram-poszttal, amit azóta már töröltek is. Az OnlyFans logókkal ellátott, kék-fehér színűre festett motorokat a verseny előtt mutatták be március 2-án Pennsylvaniában. Ráadásul a Daytona 200 motorkerékpár-versenyen a csapat legjobb pilótája, Josh Herrin OnlyFans logóval ellátott sisakot viselt.
Herrin az OnlyFans szponzorációjának bejelentésekor elmondta, hogy neki is szerepe volt az együttműködés létrejöttében.
,,Szerintem ez egy csodálatos lehetőség. Ez menő. Ez már a második cég, amelyet címszponzornak megszereztem!” – mondta Herrin. A közönség erre nevetni kezdett és azt kiabálta, hogy ,,Vedd le az inged!”.
Az OnlyFans elsősorban arról ismert, hogy vonzza az x-besorolású tartalomkészítőket, főleg azokat nőket, akik magukról pornográf fotókat és videókat készítenek, majd utána előfizetéseket árulnak ezekhez a tartalmakhoz.
Eközben azonban a Daytonaban megrendezett motorkerékpár-verseny arról híres, hogy sok kisgyerekes család, apák és fiaik mennek ki együtt a futamra.
A MotoAmerica – a daytonai motorkerékpár versenyeket népszerűsítő szervezet – marketinganyagai szerint a 13 és 17 év közötti fiatalok 5%-át teszik ki annak a több millió embernek, akik órákat töltenek a szuperbike versenyek tartalmainak nézegetésével. A Daily Wire által megszerzett marketinganyagokban fiatal fiúk fotói is szerepelnek.
A MotoAmerica három napos táborozási lehetőséget hirdet a honlapján az idei daytonai 200 motorversenyek alatt. A 12 éves és annál fiatalabb gyerekek ingyenesen vehetnek részt néhány eseményen Alabamában és Georgiában. A MotoAmerica Mission Mini versenyre az ötévesek is kvalifikálhatják magukat, amit elmondásuk szerint azért fejlesztettek ki, hogy a ,,fiatalokkal már öt éves kortól megismertessék az országúti motorkerékpáros versenyzést”.
A daytonai motorversenyek többszázezres közönséget vonzanak a pályára és a televíziók elé, továbbá többmillió embert érnek el a közösségi médiafelületeken keresztül. A MotoAmerica tavalyi szuperbike bajnokságára több mint 200 000 amerikai látogatott el, valamint a marketinganyagok szerint további 3,7 millió háztartásban nézték a televíziós közvetítéseket.
Kapcsolódó cikkünk: Találkozás a nőkkel, akik megbánták, hogy beléptek az OnlyFans világába
Forrás: Daily Wire
Nyitókép: Shutterstock